Time to say goodbye - but not really

Welcome to the PTR Forum!

You can read the latest PTR announcements and post ideas and bug reports in English and German.

Willkommen im PTR Forum!

Hier findet ihr neuste Ankündigungen zum PTR und könnt Ideen und Fehlermeldungen in Englisch und Deutsch posten.

• +++ ENGLISH +++

Dear all,

After 3 years on the QA team at Rail Nation, my time here is coming to an end.

But you won't get rid of me completely: I'm just moving internally from the QA team to our User Experience team. That means you might still hear from me from time to time, but then rather in the form of surveys, user interviews, usability tests, etc. :)

Nevertheless, I would like to take this opportunity to thank you for the time spent with you and your constant support and help! Keep it up!

My QA colleagues Dennis BF  SirFrancisBacon  Johanna_BF and SabrinaBF will continue the work with the PTR servers.

All the best to you all and may we meet again :thumbsup:

Pia

+++ DEUTSCH +++

Ihr lieben,

nach 3 Jahren im QA Team bei Rail Nation geht meine Zeit hier jetzt zu ende.

Aber ihr werdet mich nicht ganz los: Ich wechsel lediglich intern vom QA Team zu unserem User Experience Team. Das heißt ihr werdet vielleicht immer noch ab und zu etwas von mir hören, aber dann eher in Form von Umfragen, User Interviews, Usability Tests usw. :)

Ich möchte mich dennoch an dieser Stelle für die Zeit mit euch und eure stete Unterstützung und Hilfe bedanken! Weiter so!

Meine QA Kollegen Dennis BF  SirFrancisBacon  Johanna_BF und SabrinaBF werden die Arbeit mit den PTR Servern weiterführen.

Alles Gute für euch alle und auf dass wir uns wiedersehen :thumbsup:

Pia