videos

Welcome to the PTR Forum!

You can read the latest PTR announcements and post ideas and bug reports in English and German.

Willkommen im PTR Forum!

Hier findet ihr neuste Ankündigungen zum PTR und könnt Ideen und Fehlermeldungen in Englisch und Deutsch posten.

• Kann ich nicht bestätigen oder reproduzieren

Alle Videos laufen seit Serverstart ohne Probleme bis zum Ende

in allen Fällen kam auch das Bonusvideo

Windows 10 / Chrome oder MS Edge / Cache geleert

• I was going to repot the same bug, I didn't realize it immediately.

But indeed on the video bonus of the shopping center, at the end of the video we do not get the 2 gold planned and do not have access to the 2nd video.

Is it a bug or intentional?

Regards,

Ich wollte den gleichen Fehler umtopfen, ich habe es nicht sofort bemerkt.

Aber in der Tat, auf den Videobonus des Einkaufszentrums, am Ende des Videos bekommen wir nicht die 2 Gold geplant und haben keinen Zugang zum 2. Video.

Ist es ein Fehler oder beabsichtigt?

Grüße,

• We'll get the bonus, when the next regulary bonus will be collected.

Wir bekommen die 2 Bonusgold wenn der nächste reguläre Bonus eingesammelt wird.

• If you look at the Upper field, OVER the bonus amount, you will se the "+1" (or whatever amount) is going up. This seems to be with only one video, though.

The Gold you "win" is the constant level-up, each time the shoppingcenter gets collected.

8o

• Videos and bonus money - dont get it. Same kind of issue with train spotters.

PTR3

Hola!? Nobody cares? I look stupid videos, sometimes not working. When works, dont get the bonus money. Wagons ok i guess, pollux update ok, but no money. Waiting for repair if it never ever comes. :sleeping: