Trains with schedule are displayed without schedule in the trainlist / Züge mit Fahrplan werden ohne Fahrplan in der Zugliste angezeigt

Welcome to the PTR Forum!

You can read the latest PTR announcements and post ideas and bug reports in English and German.

Willkommen im PTR Forum!

Hier findet ihr neuste Ankündigungen zum PTR und könnt Ideen und Fehlermeldungen in Englisch und Deutsch posten.

• Das einfachste Umstellen von 4 Loks mit +Acc. hat jetzt die rekordverdächtige Zeit von 8:34 min gedauert und hat mir sage und schreibe 78 Klicks abverlangt!!!

Scheinbar ist man auf einen Eintrag im Guinessbuch der Rekorde aus!

... .übrigens: der Fahrplan erscheint noch immer nicht - habe die Umstellung durch direktes Anklicken eines Zuges durchgeführt.

• Hallo zusammen!
    Danke für eure Meldungen!
    Wir hatten für dieses Problem schon mal einen Fix mit dem Letzten Update eingecheckt, aber anscheinend haben wir nicht alle stellen erwischt.

Könnt ihr mir ein paar weitere Infos zu dem Problem geben?
    1. Wenn der Zug als ohne Fahrplan angezeigt wird und ihr ihn auf der Map zentriert, ist er da dann verschwunden?

2. Könnt ihr mir schreiben welchen Fahrplan die Züge fahren die das betrifft?

Grüße,

Pia

• 1. Ja, Kein Zug, kein Fahrplan ... einfach nichts

2. bei mir war es Eisen - Stahl und dann Bukarest bzw. WZ bzw. Wurst - WZ und Verpackungen - WZ

• Wagon change not possible on PTR2

For 2 days, it has been impossible for me to change the wagons of my locos.

Loading on the server is not done

Does anyone have the same problem?

I cleared the browsing data, restarted the computer and this did not change anything.

Help me please !

Fabio568)

Changement de wagons impossible sur PTR2

Depuis 2 jours, il m'est impossible de changer les wagons de mes locos.

Le chargement sur le serveur ne se fait pas

Quelqu'un a-t-il le même problème ?

J'ai effacé les données de navigation, redémarrer l'ordinateur et ceci n'a rien changé.

Aidez moi s'il vous plait !

Fabio568)

• I logged on to your account once and had the same error. I entered it in our system. Do you have any idea what exactly is different about this train than the others?

• No sorry, I don't see what could have happened.

Yesterday, I regrouped my locos at the station to change goods and when I wanted to validate the trip, everything got stuck!

And it was this morning that I realized that it is this loco the problem, I must not select it on a trip and everything works!

This is what I can provide you with information.

• Okay, well, I solved the problem with a solution that I hadn't thought of before!

I sold this recalcitrant locomotive, then bought a new one and everything is working normally for now, I will keep you posted if there is another occurrence of this kind.

Thanks for your help !

Good evening !