HTML5-ROCKS Bonus code can't be redeemed

Welcome to the PTR Forum!

You can read the latest PTR announcements and post ideas and bug reports in English and German.

Willkommen im PTR Forum!

Hier findet ihr neuste Ankündigungen zum PTR und könnt Ideen und Fehlermeldungen in Englisch und Deutsch posten.

• HTML5-ROCKS Bonus code can't be redeemed

Since "redeem bonus" is greyed out on PTR servers, how are we supposed to redeem that code?

• Where that codes can be found more? ))

HTML5-ROCKS Bonus code can't be redeemed

Since "redeem bonus" is greyed out on PTR servers, how are we supposed to redeem that code?

There is always hope

Пролетарии всех стран - соединяйтесь!

The post was edited 1 time, last by Vangard ().

• HTML5-ROCKS Bonus code can't be redeemed

If you go to the Shop and put the code in the Check button will turn a darker shade and you can then submit it. Worked for me in HTML5

• Пролетарии всех стран - соединяйтесь! Ein Slogen aus der alten UdSSR ;-) Vangard

exactly

As am i

There is always hope

The post was edited 1 time, last by Vangard: Leningrad ().

• Gibt es den Boni nicht mehr auf PTR 2/ 3/ 5 ( HTML5-Rockers) ? ich habe mich heute angemeldet und da steht das der Boni-Code ungültig sei .

• Gibt es den Boni nicht mehr auf PTR 2/ 3/ 5 ( HTML5-Rockers) ? ich habe mich heute angemeldet und da steht das der Boni-Code ungültig sei .

HTML5-ROCKS

There is always hope

Also try this

XXL-UPDATE

There is always hope